Thursday, June 20, 2013

Facebook Funnies XLIX

"Okay, which one of you bastards switched out the Cascade for that
cheap-ass generic dishwasher soap?  You know that crap leaves so
many spots on the glasses that I can't see my reflection. 
Was it you, Boehner?"



42 comments:

  1. Haha this is hilarious Al! On a side note, Obama was in Belfast on Monday for the G8 summit in Northern Ireland. He did an amazing speech, I believe he really is a great president.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Without getting into it because that's not what I'm about...no, no he isn't.

      Delete
    2. Haha sorry man, I guess I was caught up in the whole pomp and excitement of him coming over. I'm too naive to have a solid opinion on American politics, during the elections I wanted Romney to win one day and Obama the next! Thank you for the kind words on my blog too man, much appreciated.

      Delete
    3. I owe you yet another apology buddy on a day like today. Sorry for your loss Al, she raised quite an amazing person so I can't imagine how you feel on this date every year

      Delete
  2. He does look incredibly displeased with whatever is in his glass.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hopefully, there's no backwash in it.

      Delete
  3. Replies
    1. Especially since....isn't it supposed to be red wine with beef?

      Delete
  4. Yeah he looks quite pissed off or maybe he's constipated

    ReplyDelete
    Replies
    1. He'll be taking a Metamucil chaser to go with it.

      Delete
  5. That is awesome!!!! Someone probably slipped him some two buck Chuck instead of the Cakebread.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maybe it was wine in a box...? I love wine in a box. Or any wine that comes with a twist-off cap.

      Delete
  6. it took Boehner 2 hours to stop crying.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha...I forgot about that angle!

      Delete
  7. YAY! A great laugh for this morning! Thanks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're welcome. I think a problem I have is that I look at a picture and often come up with a caption that has nothing to do with it.

      Delete
  8. Replies
    1. I gotta tell you, I really thought about who to put in there. McConnell would have worked for the joke, too.

      Delete
  9. Sounds like something Boehner would do.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sort of a Boehner boner, as it were.

      Delete
  10. That colour of that vintage suggests that once again, the president is taking the piss.

    ReplyDelete
    Replies
    1. So THAT'S what they mean when they say, "tax the piss out of you"!

      Delete
  11. This is NOT wine...Get me the captain, NOW!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's the White House staff drug test!

      Delete
  12. We differ politically, but I love your sense of humor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I try to find humor in everything. Since I get most of my pictures from the Drudge Report, most of them will be about Obama, Biden, and that group. I'll make fun of folks like Nixon, Quayle, and Romney (easy targets) when the opportunity presents itself. Despite my conservative leanings, I prefer the comedy party.

      Delete
  13. It was Wiener. He's washing dishes to get his foot back into the politic arena. But he was simultaneously tweeting and missed some spots.

    xoRobyn

    ReplyDelete
    Replies
    1. No matter how hard he rubs, he just can't get the spots out.

      Delete
  14. What's that yellow beverage? Could it be toilet water?

    ReplyDelete
  15. Maybe he saw his refection in the glass and realized just how big his ears actually are.

    ReplyDelete
  16. I'm gonna drink this... But I don't wanna drink this.... Because it comes from a box.

    Hugs!

    Valerie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, but a twist-off cap is good to go.

      Delete
  17. I have the same look when someone serves me a cheap moscato too.
    Seriously, someone get the man a real glass of wine, preferably red

    ReplyDelete
    Replies
    1. I actually prefer a dry red wine.
      Or anything which is free.

      Delete
  18. Maybe he wasn't getting drunk fast enough

    ReplyDelete
    Replies
    1. If I had his job, I'd be drunk every night.
      Then again, a drunk dude with access to nukes probably isn't such a hot idea.

      Delete
  19. I thought the look was more like damn this tastes like soap water

    ReplyDelete
  20. I was also thinking the glass had dish soap it. I think both of those brands are a little too bubbly.

    ReplyDelete